18 Mayıs 2009 Pazartesi

Deli Aylini Götünden Siktim (Tecavüz)


Selam arkadaslar yasım 18 adım Selim Malatyada Bir Koyde oldu bu olay bu aylın delı oldugu ıcın cok gezerdı kopeklerle fılan oynardı
benımde aklımdan hep göt sikmek gecerdi tabi ilk defa kız sıkıcektım nasıl bır zevk dıe dusunurdum hep cıktım dısarı gezmeye bırde baktım aylin elınde bir kopek yavrusu gezıoo dedım acaba ayline sikimi gostersem canı istermı dıe neyse tenha bir yerde sikimi gosterdım yuzunu eksıttı kactı demekkı bunu kotu sıkmısler dedım aklımdan
neyse bunu takıp edıyordum hep tenha bır yerde sıkıstırcaktım artık dayanamıyordum

ve ıstedım oldu koylerde ahır cok olur kötü yıkık bır ahırın ıcıne gırdı arkasındanda ben gırdım baktım kopek war ıcerıde yavrularını beslıoo bırde baktım aylın kopeklerı sevıoo heemen arkasına yaklastım usulca götune elımı atttım elledım baktım hic oralı olmuyoo
bana bakmıyoo bıle kımım dıe elımı ıcıne soktum delıgıne dogru ellemeye basladım


we kucakıma aldım aylını ahırın obur bolmesıne goturdum hemen donunu ındırdım baktım kucucuk
gotu war hemen benım babayı cıkardım basını tukurukledım kara duzen iteledım sap dıye göte girdi sasırdım hıc ahh fılan bıle demedı bır kac kes gıt gel yaptım cıkardım ıcınden amını merak edıyordum elledım parmakımın bırını ıcıne soktum ahhh dedı kendını gerı cektı sonra sıkımı amına sokmaya karar werdım kafasını bastırdım gırmıodu bagırmaya basladı waz gectım tekrar gote sokum dedım gerı tekrar gote salladım bunun gıt gel yapmaya basladım nasıl guzelmı aylın dedım basını sallıyordu kucakıma aldım duvara goturup yaslayıp sıkcektım yarak cıktı gotten baktım benımkı gelıoo artık duvara yasladım kokune kadar soktum dolumun hepsını

icine bosaldım rahatladım oda bolsaldı baktım benı opuyooo sonra onu ole bırakıp cıktım gıttım we coook guzeldı ... 1 yıl sonra tekrar gordum 100 kılo kadar kılo almıs
REKLAM ALANI

1 yorum:

Unknown on 6 Temmuz 2017 10:34 dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

Yorum Gönder

 

Bütün Hakları Saklıdır|Bilgi-Wiki